פסטיבל התמר 2024 – מוזיקה בהיכל התרבות של הטבע

זמן קריאה: 2 דק'

פסטיבל התמר 2024: 5 ימים של פסגת מוזיקה הישראלית במצדה ולרגליה

פסטיבל התמר, הפסטיבל הכי ישראלי, חוגג 24 שנים של הופעות מרהיבות ושיתופי פעולה ייחודיים. מרוקנ׳רול ועד היפ-הופ, פופ ישראלי ים-תיכוני ועד אלקטרוני ואתני – כל המגוון המוזיקלי של ישראל על במה אחת על ולמרגלות המצדה בחול המועד סוכות, 17 עד 22 באוקטובר 2024.

 

משתתפים לפי סדר ה א’-ב’

אביב גפן, אביתר בנאי, אגדה חיה – שחר אבן צור, אהוד בנאי, אודיה, אושר כהן, אפרת גורן, בר צברי, ברי סחרוף, גיא ויהל, גל תורן, דודו טסה, דויד ברוזה, האחים סוויסה, הדג נחש, החברים של נטאשה, התקווה 6, יסמין מועלם, לולה מארש, מוניקה סקס, מוש בן ארי, מארק אליהו, נגה ארז, נורית גלרון, עדן דרסו, עלמה גוב, עמיר בניון, עמרי סמדר, פאר טסי, פלד, DJ פרץ גלאס, רביד פלוטניק, רואי לוי – שוטה הנבואה, ריקי גל, רמי פורטיס, קורין אלאל, קרולינה, שלמה ארצי, שלומי שבן.

 

4 מתחמי ההופעות

· היכל מצדה: מתחם מופעים למרגלות המצדה.
· פסגת מצדה: בלעדי לפסטיבל! מופעים בפסגת המצדה במתחם הארמון הדרומי הצופה אל עבר ים המלח.
· תחת עץ הבאובב – קיבוץ עין גדי: הופעות פתוחות לקהל, תחת עץ הבאובב בקיבוץ עין גדי.
· פארק נחל אמציהו – ישובי כיכר סדום: הופעות פתוחות לקהל בפארק האקולוגי.

 

כמה עולה?

החל מ 179 ש”ח לחברי מועדון “חבר” ועד 349 ש”ח. כרטיסים זמינים בקישור ליד כל אחת מההופעות מטה.

 

ליינאפ מלא – פסטיבל התמר 2024

17.10.24 | חגיגת פתיחה: שלמה ארצי מארח את אביב גפן והחברים של נטאשה | כרטיסים >

שלמה ארצי חוזר לפסטיבל התמר אחרי עשור!

מה לא נאמר כבר על שלמה, ההופעות שלו והשירים שלו. אין כל ספק – מדובר בזמר האהוב, המצליח והמוביל בישראל ומהיוצרים המשובחים והפוריים במוסיקה הישראלית גם אחרי 5 עשורים של קריירה מפוארת. כל מי שכבר היה בהופעה של ארצי יודע שכל הופעה היא חוויה שונה ,ייחודית ומפתיעה – גם אם הייתם – אתם צפויים לחוויה אחרת, שונה ומיוחדת.

במופע החגיגי יארח שלמה את החברים של נטאשה שיעלו לבמה בהרכב מלא (לצד הלהקה הנהדרת של שלמה) ואת אביב גפן שבא להחזיר לו אהבה אחרי האירוח הבלתי נשכח בפארק הירקון בראשית הקיץ.

 

19.10.24 | פשוט רוקנ’רול: ערב של רוק, ארבע הופעות ואירוחים מרגשים – מהדור הצעיר ועד האגדות הוותיקות | כרטיסים >

מוניקה סקס מארחים את עלמה גוב

ההופעה של מוניקה סקס היא מפגן רוק מוקפד ומבוצע להפליא שמצליח לבטא את שנות הפעילות של הלהקה, ששת האלבומים שיצאו, והשירים שכבר הפכו חלק מהפנתיאון הישראלי – מהאלבום הראשון והמופתי “פצעים ונשיקות” ועד אלבומם האחרון “לילה חדש” השישי במספר.

הם איתנו ברציפות כשלושה עשורים ובעולם חדש בו וותק נחשב לעיתים כחיסרון, מוניקה סקס מוכיחים שוב שהזמן עובד לטובתם. להיטי ענק זו מתנה נהדרת לכל אמן, אבל המוניקות מעולם לא הסתפקו במה שכבר יש להם ובשפע, ומקפידים כל הזמן לחדש ולאתגר.

בהופעה תתארח עלמה גוב שהקשר בינה לבין ה׳מוניקות׳ התהדק בשנה האחרונה: מהחידוש שלה ל״מנגינה״ ועד ״העץ יחיה״ שהקליטו יחד.

ברי סחרוף

אגדת הרוק המקומי, מהיוצרים המוערכים והאהובים בארץ ומי שיש לו תרומה מכרעת לסאונד של הרוק הישראלי כבר למעלה מארבעה עשורים, מגיע להופעה בפסטיבל התמר. סחרוף מופיע עם ההרכב המשובח שמלווה אותו כבר שנים, עם השירים מהרפרטואר המוכר והאהוב וגם כאלה שלא נוגנו זמן רב בהופעות.

רמי פורטיס מארח את קורין אלאל

בשנה שבה פורטיס חוגג 70 להיווסדו ו-45 שנים לצאת אלבום הבכורה המופתי ״פלונטר״, נדמה שאין זמן מוצלח יותר לראות את רמי והלהקה המשובחת שלו על הבמה. כל כך הרבה מהשירים שפורטיס, אגדת הרוק, כתב לאורך השנים ממשיכים להדהד איתנו עשורים מאוחר יותר ולעיתים אף מרגישים רלוונטיים מתמיד. לפסטיבל התמר פורטיס מגיע בשיא כוחו עם הרבה רוקנ׳רול והמון נשמה.

בהופעה תתארח לא אחרת מקורין אלאל, שמציינת בעצמה 50 שנות יצירה ועשייה, חלוצת הרוק הנשי בארץ וללא ספק אחת היוצרות החשובות והמשפיעות בישראל. קורין היתה זמרת הליווי בשיר ״שמש לך מצפים״ בהקלטה המקורית ואותו היא חידשה במסגרת ״עבודה עברית״. עכשיו שני הענקים הללו באים לפסטיבל התמר לאחד כוחות בלייב.

דודו טסה מארח את ריקי גל

דודו טסה הוא לא ספק אחד האמנים החשובים, המקוריים, היצירתיים והעמוקים במוזיקה הישראלית וסמן איכותי עקבי ונדיר מעל 2 עשורים. שיתופי הפעולה שלו עם האמנים הגדולים בישראל זוכים
שוב ושוב להצלחות מרגשות – ונדמה כי פרץ היצירה שלו, לא עוצר לרגע.
אל פסטיבל התמר מגיע טסה עם השירים מאלבומו החדש כמו גם עם הרפרטואר הוותיק שלו.

על הבמה דודו יארח את ריקי גל, אגדת הרוק הנשי המקומי, שתבצע גם מהרפרטואר הכביר שלה במפגש רוקרים אנרגטי ומרגש.

 

20.10.24 | אגדה של לילה: ארבע הופעות שמתחילות בפולק, דרך רוק, היפ-הופ ועד פופ ישראלי. אין אחד שלא ימצא משהו שהוא אוהב במיוחד בערב הזה!

אביתר בנאי – מופע להקה

כבר כמה עשורים שאביתר בנאי הוא ללא ספק אחד האמנים האהובים והמרגשים ביותר בישראל. השירים שלו עוסקים בחיים עצמם, בניגון שלהם, בכל מה שרוחש וגועש לפעמים מתחת לפני השטח. יחסים, הורים, ילדים, זוגיות, נפש, שורשים.

במופע של להקה נפלאה (אותה מוביל תמיר מוסקט) יבצעו את השירים האהובים והמוכרים של אביתר, שירים שמחברים אותנו למי שאנחנו, אחד אל השני.

יסמין מועלם

אחרי אלבום בכורה שהזניק אותה למעמד אחת המוזיקאיות האהובות והמצליחות בישראל, שיתופי פעולה וסינגלים מצליחים שנכנסו ללבבות, ביניהם ׳מחילה׳ ו׳יחפים׳ – יסמין מועלם מביאה מהקסם הייחודי שלה אל הבמה. בליווי להקה משובחת יסמין מבצעת שירים מ”אריה” ומ״אין עולם״ לצד חומרים חדשים שנכתבו בתקופה המורכבת שעוברת עלינו.

פאר טסי

טסי, הזמר, היוצר והמלחין, נחשב לאחד הקולות הבולטים במוזיקה הישראלית.

אלבומו האחרון “רדיו שטח 2” נהנה ממיליוני השמעות ומחיבוק מוצדק של התקשורת. הופעותיו ברחבי הארץ מלאות עד אפס מקום. קולו המהפנט של טסי והופעתו האותנטית ושובת הלב, מגיעים שוב לפסטיבל התמר להופעה שאסור לפספס.

 

21.10.24 | רביד פלוטניק והאושפזין: אהוד בנאי, גל תורן, נגה ארז, האחים סוויסה | מופע פותח: עדן דרסו | DJ- פרץ גלאס

מופע ארוך, סוער ומלא הפתעות, עם ביט שלא נגמר ואירוחים נוצצים שיעניקו שיאים חדשים של התרגשות.

רביד פלוטניק הוא אחד הראפרים והיוצרים המוערכים והאהובים בישראל. רביד ממשיך במסעו המוזיקלי והאישי, מחטט בעצמו ובחיים שלו בכנות, בחכמה ובישירות. הרהורי ליבו שזורים בחדוות חריזה ואהבה גדולה לראפ ישראלי. היכולת שלו ליצור מוזיקה רגישה ועדינה לצד המנונים בועטים, הם שהחדירו את המוזיקה שלו בלבבותיהם של אלפי ישראלים. אחד הדברים המרגשים והמהפנטים ביותר בהופעות זה הקהל הנאמן שלו: רקמה אנושית אחת מלאה בעוצמה וכוח . קשה להסביר את החוויה במילים, פשוט צריך להיות שם. לבוא להחליט שאתם מתמסרים לרגע ולשכוח מכל מה שקורה בחוץ.

מתארחים על הבמה: אהוד בנאי, גיבור נעוריו של פלוטניק; גל תורן, הסולן האנרגטי של ׳מרסדס בנד׳ והצמד ׳ליילי׳; נגה ארז, כוכבת האינדי שכבשה את העולם; והאחים סוויסה, ישי ומיכאל סוויסה שחברו ויצרו אלבום שסחף אחריו רבים בסצינת ההיפ הופ המקומית.

את ההופעה תפתח עדן דרסו אחת היוצרות הבולטות בדורה שמביאה פרספקטיבה חדשה, נשית ומרעננת לעולם ההיפ-הופ והראפ המקומיים.

לאורך כל הערב, על העמדה DJ פרץ גלאס, די ג׳יי מוביל בסצנת ההיפ הופ המקומית שזכה לעבוד עם שלל אמנים ולתקלט על הבמות הגדולות ביותר בארץ ומסביב לעולם.

 

22.10.24 | מרעידים את המדבר: הפופ הישראלי העדכני פוגש את שיאי ההיפ-הופ המקומי, עם שירים שחוצים ז׳אנרים וגילים. צפו לחיבורים מיוחדים, כמיטב המסורת של פסטיבל התמר!

פלד

בעשור האחרון פלד שרף את הבמות בכל הארץ עם הופעה מלאה בלהיטיו הגדולים. עם להקה מהודקת סביבו ופלואו חד, כל הופעה שלו מרגישה כמו טירוף של האוהדים השרופים ביציע של משחק אליפות. 
מי שהיה יודע, מי שהיתה יכולה לספר. מכינים לכם ערב עם ביטים נוטפי שומן, דיסטורשן חריף, ראפ חם והרבה בלאגן!

אודיה

אודֶיה הפכה תוך זמן קצר לאחד השמות המצליחים במוזיקה המקומית. היא כותבת ומלחינה את השירים שלה, לצד כתיבה לשורה של אמנים מובילים אחרים. מאז הפריצה שלה בשנת 2021 היא זכתה באהבת הקהל ובשלל תארים ובהם תגלית השנה של אקו״ם ופריצת השנה 2023. למרות גילה הצעיר, היא כבר הספיקה להופיע בקיסריה ובהיכל מנורה וצברה לעצמה קהל אוהדים נאמן.

התקווה 6

בין מסע ההופעות המתמשך והאינטנסיבי של התקווה 6 בצל המלחמה מול הלוחמים בשטח, בבסיסי צה״ל

ובמוקדי ההתרעננות הלהקה מגיע להופעה בפסטיבל התמר, עם רעב לחזור אל הקהל שמלווה את ההרכב

לאורך השנים. זו ההזדמנות לנגן חומרים משלל אלבומי הלהקה, טעימות מהעתיד וכמובן הלהיטים הגדולים

מכל הזמנים.

אושר כהן

אחרי מופעי סולד-אאוט בהיכלים הכי נחשבים בארץ והתואר “איש השנה” של גלגל”צ, אושר כהן מגיע לפסטיבל התמר במופע מלהיב עם כל להיטיו הגדולים לצד שירים שכתב לאחרים, שמיצבו אותו בשורה הראשונה של האמנים המצליחים ביותר בישראל כיום. מלהיט הפריצה הגדול ״ברגעים שאת הולכת” ועשרות מילוני הצפיות ביו-טיוב הגיעה שורה של להיטי ענק שכבשו את תחנות הרדיו והלבבות, עם כל להיטי הענק “אהבה” “פלסטרים” “אהובי לב אדום” “חמישי שישי”

הדג נחש – דג לייף

הדג נחש הלהקה המצליחה והאהובה בישראל עם 27 שנות פעילות רציפה, 9 אלבומים, כל תואר אפשרי -מלהקת השנה, שיר השנה, 3 פעמים ברציפות הוכתרו כלהקה האהובה ביותר על בני הנוער והחיילים, אלבומי זהב ואלבומי פלטינה ושירים שהם חלק חשוב מפס הקול הישראלי.

מאז ומתמיד הקפידו הדג נחש להרים את הראש ,להביט מסביב ביושר ולתרגם את מה שהם רואים ומרגישים לאמירה סובייקטיבית אך כנה.

אמירה שעם השנים והאלבומים הפכה את הדג נחש ללהקה שההוויה הישראלית שלה היא מובהקת, אותנטית וישירה. זהו גם סוד ההצלחה שלהם.

לאורך כל הערב, על העמדה DJ פרץ גלאס, די ג׳יי מוביל בסצנת ההיפ הופ המקומית שזכה לעבוד עם שלל אמנים ולתקלט על הבמות הגדולות ביותר בארץ ומסביב לעולם.

 

מופעי זריחה על פסגת המצדה

18.10.24 אור ליום שישי | דיויד ברוזה מארח את קרולינה | כרטיסים >

דיויד ברוזה הוא אולי האמן המזוהה ביותר עם מופעי הזריחה בפסגת המצדה. ברוזה הוא אחד האמנים המוערכים והחשובים במוסיקה הישראלית עם קריירה מוסיקלית חוצת גבולות ויבשות. הוא מוכר בזכות להיטיו הרבים, נגינתו הדינמית בגיטרה ופעילותו ההומניטרית. הצליל המיוחד שלו מפגיש שירים בעברית, ספרדית ואנגלית, עם השפעות של מוזיקת פלמנקו ספרדית, פולק אמריקאי, רוקנרול ושירה.

מסעותיו של ברוזה תרמו לסאונד הבינלאומי שלו ולמחויבותו לקשר אנושי, סיפור סיפורים ושוויון.

האנרגיה הכריזמטית, התוססת והנלהבת של ברוזה היא מרחיקת לכת ובעלת השפעה גלובלית. הוא אמן יוצא דופן וחדשני בתעשיית המוסיקה.

במופע תתארח קרולינה הנפלאה בשיתוף פעולה מיוחד עם ברוזה לראשונה יחד על הבמה! שני זמרים עם נשמה גדולה וקול ענק שיבצעו שירים שלה ושלו, בחיבורים חדשים ומפתיעים.

 

20.10.24 אור ליום ראשון | שלומי שבן – “בית פתוח” מארח את מארק אליהו | כרטיסים >

מגובה בהרכב מובחר של שמונה מטובי המוזיקאים בארץ, שלומי שבן מגיע לפסטיבל התמר למופע זריחה מרהיב שחוגג את אלבומו החדש ואת מיטב הרפרטואר שלו.

שבן, הידוע בהופעותיו הווירטואוזיות והכריזמטיות, לוקח בסיבוב הזה את יכולותיו ככותב, פסנתרן, מתרגם, ופרפורמר אל הקצה, ומביא אל הבמה את ״בית פתוח״ – קרקס מוזיקאלי עצוב ומסחרר ממנו בלטו השירים

״מאני טיים”, “נורי”, “המאהב של אשתך” ״ ו״כנען (12 מרגלים)״.

בהופעה יתארח מארק אליהו, מאסטר הקמנצ׳ה והיוצר הנפלא, שמביא צלילים של כלים עתיקים, מסורות נשכחות ויופי אין סופי אל מרכז הבמה. המפגש יוצא הדופן בין שני מוזיקאים שמגיעים מרקע עמוק של מוזיקה קלאסית, מערבית ומזרחית, מבטיח רגעים נדירים של התעלות.

 

21.10.24 אור ליום שני | עמיר בניון – 20 שנה לניצחת איתי הכל, מארח את מוש בן ארי

שמחות קטנות, כשאת עצובה, עומד בשער, שלכת, מורה לחיים, רק את, יש לי חלום הם רק חלק קטן

מהרפרטואר העשיר והמגוון של עמיר בניון – היוצר והזמר בעל קול הנשמה.

בניון נחשב אחד האמנים המוערכים בארץ וחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי.

במופע חם ואנרגטי המשלב נבחרת נגנים מוכשרת, יציין בניון 20 שנים לאלבום ״ניצחת איתי הכל״ שהיווה אבן דרך חשובה בקריירה שלו.

בהופעת הזריחה המיוחדת יתארח מוש בן ארי, מפגש בין שני זמרים גדולים ומיוחדים שכל כולם רוח ונשמה. במופע יבצע מוש גם ממיטב להיטיו האהובים. שילוב חד פעמי שאסור לפספס!

 

22.10.24 אור ליום שלישי | כרטיסים לעמרי סמדר מארח את לולה מארש

מופע זריחה לייב-אלקטרוני ראשון (!) על ההר במסגרת הופעות הזריחה, ועמרי סמדר הוא הבחירה המתבקשת למשימה. הפרויקט הבימתי של סמדר מספק הצצה לאחד המוחות המקוריים והיצירתיים במוזיקה הישראלית. אחרי סיבובי הופעות מדובר עם שורת מופעי סולד אאוט על מיטב הבמות – הלייב של עמרי הוא מהמופעים המבוקשים ביותר בארץ. לצד החומר המקורי שלו, סמדר חתום על גרסאות נפלאות שיצר ללהיטי-ענק של יהודית רביץ, אהובה עוזרי, אריק לביא, ברי סחרוף, יצחק קלפטר ורבים נוספים.

בגרסת הלייב, מגובה בהרכב בן 4 נגנים, סמדר מצליח לטשטש את הגבול בין הקלאב לבמה, ליצירת מסע מרגש בין יצירות מקוריות לבין עיבודים שמפיחים חיים חדשים בקלאסיקות ישראליות על זמניות. הופעה שהיא בעצם מסיבה.

תתארח במופע הלהקה הישראלית הבינלאומית ״לולה מארש״- אחרי שנים של טורים מוצלחים ברחבי העולם, עם שירים שהושמעו בסרטים, סדרות ופרסומות, קולה העמוק של יעל שושנה, מחבק ומלטף פוגע ישר בלב, יחד עם ההפקה המוסיקלית העוצמתית של גיל לנדאו – מובטחת לקהל חוויה בלתי נשכחת.

הופעות מדבריות פתוחות לקהל הרחב

20.10.24 | תחת עץ הבאובב – קיבוץ עין גדי | גיא ויהל, מופע פותח: אפרת גורן

גיא ויהל, מהצמדים המצליחים והבולטים במוסיקה הישראלית בעשור האחרון, הקימו את הלהקה הראשונה שלהם כשהיו בני 12 בפנימיית הדסים. למופע הדואט שלהם מגיעים גיא ויהל מצויידים בגיטרות, בהרמוניות קוליות נהדרות, בשורה ארוכה של להיטים ובסיפורים מהדרך המשותפת הארוכה של השניים שנמשכת עד היום.

מופע פותח: אפרת גורן – זמרת יוצרת, תושבת עין גדי, כשלצידה שותפה לחיים, לאלבום ולבמה – קאלין. הצמד מבצע חומרים מקוריים לצד גרסאות כיסוי לשירים אהובים במסע של פולק, בלוז ורוק.

 

21.10.24 | נורית גלרון – מופע אקוסטי – מופע חדש | הפקה מוזיקלית: אדם בן אמיתי

נורית גלרון, מהקולות החמים והאייקונים של ישראל, נכנסת לתקופה חדשה של יצירה והופעות בחייה.

במהלך שנות הקריירה שלה, שיתפה פעולה עם מוזיקאים רבים, ובנתה רפרטואר עשיר בלהיטים.

במופע האקוסטי החדש שלה, היא משתפת פעולה עם המוזיקאי אדם בן אמיתי, שהפיק לה מופע חדש

ומרגש, יחיד במינו, בליווי של 3 גיטרות וקולות, עם עיבודים חדשים לשירים המוכרים והאהובים של גלרון.

על הבמה, יחד עם אדם, מציגה נורית כוח נשי חדש, שתי זמרות יוצרות, צעירות, המלוות אותה בגיטרות

ובשירה: עמר גשן וליהיא אם.

״אני אשתגע״, ״יש לי סימפטיה״, ״אתה הולך לישון מוקדם״, ״המיסטיקנים הסינים״, ״זה הגשם״, ״תלתלים״, ״סוס מעץ״, ״ילדות נשכחת״ ועוד…

 

21.10.24 | אגדה חיה מופע ילדים (שחר אבן צור )

האלבום הזואולוגי העברי הראשון “אגדה חיה” כבר מזמן הפך לתופעה. עם ספר ומופע רוק זואולוגי משובח הוא כבש את הילדים ולא פחות את ההורים שלהם.

היוצר שחר אבן צור (מוניקה סקס) חקר, כתב והלחין אוסף שירים שאי אפשר להפסיק לשיר. כמו השיר של הנשפון פגום האוזן, עטלף קטנטן שחי במערה בצפון ועד שירו של התן הזהוב החי בקרבת העיר.

ההורים והילדים שרים ולומדים על המגוון הביולוגי שסובב אותנו ואת חשיבות שמירתו.

אז אחרי שנתיים של הופעות, “אגדה חיה” כבשו כמעט כל במה, מפסטיבל הפסנתר דרך אינדי נגב והופעות בכל הארץ. השנה בפעם הראשונה המופע מגיע לפסטיבל התמר לשתי הופעות חד פעמיות עם כל האגדות החיות והרבה רוקנרול !!!

 

20.10.24 | פארק נחל אמציהו – ישובי כיכר סדום | בר צברי

עם להיטים אהובים משני אלבומיו שזכו לביקורות מצוינות ולחיבוק חם מהרדיו, בר צברי מביא לבמה אנרגיות

וקצב שלא ישאיר אתכם אדישים. צברי יביא לכם ״רוקנרול בצהריים״ ויפזר המון ״שמחת חינם״.

שיריו של צברי נעים מבלדות אישיות ועד לרוק מזרחי מקפיץ, בועט ומלא גרוב עם סאונד עשיר וטקסטים עמוקים. בין הלהיטים במופע: ג׳וני, חדרה, צ׳או בייבי ביי, מה בלילות, בפרק הבא, ניצוצות ועוד ועוד.

 

20.10.24 | אגדה חיה מופע ילדים (שחר אבן צור)

האלבום הזואולוגי העברי הראשון “אגדה חיה” כבר מזמן הפך לתופעה. עם ספר ומופע רוק זואולוגי משובח הוא כבש את הילדים ולא פחות את ההורים שלהם.

היוצר שחר אבן צור (מוניקה סקס) חקר, כתב והלחין אוסף שירים שאי אפשר להפסיק לשיר. כמו השיר של הנשפון פגום האוזן, עטלף קטנטן שחי במערה בצפון ועד שירו של התן הזהוב החי בקרבת העיר.

ההורים והילדים שרים ולומדים על המגוון הביולוגי שסובב אותנו ואת חשיבות שמירתו.

אז אחרי שנתיים של הופעות, “אגדה חיה” כבשו כמעט כל במה, מפסטיבל הפסנתר דרך אינדי נגב והופעות בכל הארץ.

השנה בפעם הראשונה המופע מגיע לפסטיבל התמר לשתי הופעות חד פעמיות עם כל האגדות החיות והרבה רוקנרול !!!

 

21.10.24 | רואי לוי- שוטה הנבואה

‏רואי לוי מייסד להקת שוטי הנבואה והאיש שעומד מאחורי השירים האהובים, הכותב המלחין והמבצע של השירים הידועים כגון: אין אני, כל הילדים קופצים רוקדים, ידיעה יפהיפיה, תשאירי לי פרח ועוד, במופע להקה עם כל השירים האהובים משני האלבומים של שוטי הנבואה.

פסטיבל התמר 2024 – חמישה ימים של מוזיקה ישראלית במצדה

פסטיבל התמר במצדה: חוויה מוזיקלית עוצרת נשימה בלב המדבר פסטיבל התמר, המתקיים מדי שנה על פסגת ולרגלי המצדה בתקופת חג הסוכות, הוא אחד מאירועי המוזיקה המדוברים והאהובים בישראל ונחשב לגדול ביותר בישראל. הפסטיבל, המשלב מוזיקה איכותית עם הנוף המדברי עוצר הנשימה של המצדה, מושך אליו עשרות אלפי חובבי מוזיקה מכל רחבי הארץ. ליינאפ / רשימת […]

זמן קריאה: 2 דק'

אוף, לא מצאנו את מה שחיפשת :(