שלום חנוך – לא עוצר באדום בבארבי ת”א 3.2.23

זמן קריאה: 2 דק'

שלום חנוך ב – 120 דקות של רוק אמיתי ובלתי מתנצל, ללא הפסקה לרגע.

זה מה שהיה אתמול בבארבי ת”א. הופעת סולד אאוט נוספת של שלום חנוך “קונצרט רוק” נפתחה בשעה 22:00, בשיר שלא מופיע בפלייליסט של ההופעות שלו בשיגרה, אם בכלל.

אפשר לראות שאפילו בדף הליין אפ של ההופעה – השיר הזה נוסף ברגע האחרון ובצורה לא מתוכננת בכתב יד.  שלום עלה לבמה ישירות לתוך “לא עוצר באדום”, שיר שכתב לפני כמה עשורים, ושותף על ידו בפייסבוק בחודש האחרון:

“ אתה תשתוק, הוא יקבע את הסדר

אתה תישן, הוא יוביל את העדר

ואם פתאום תתעורר בתהום

מאוחר – הוא לא עוצר באדום”

אחרי שיר המחאה ולקול תשואות הקהל, התחילה ההופעה על פי הסדר המתוכנן עם כל הלהיטים שהקהל כל כך רצה לשמוע, בין היתר: הדרכים הידועות, חתונה לבנה, נגד הרוח, בגלגול הזה. הליינאפ המלא:

הליין אפ שילב גם מספר שירים מהרפרטואר של שלום במסגרת להקת תמוז: מה שיותר עמוק יותר כחול וסוף עונת התפוזים, בביצועים שאי אפשר שלא לזוז בהם. זה בדיוק מה שהקהל עשה!

שלום בחר לתת למוזיקה לעשות את ההופעה ומיעט לדבר, אך באמצע ההופעה אמר שישיר שיר שיכול “להפתיע” ושר את “יושב בסן פרנסיסקו”, אותו הלחין שלום לאריק איינשטיין שכתב וביצע. בסוף הביצוע המרגש אמר שלום “זו מתנה ממני ומאריק”.

שלום בן ה 76, רוקיסט בכל רמ״ח איבריו, נשמע טוב, מחוספס ולא מתנצל, כמו תמיד, וטוב שכך. הקהל היה מעורב מכל הבחינות והיה נחמד לראות גם קהל צעיר לצד קהל מבוגר יותר. פס הקול של ההופעה היה מדויק, כשעל קלידי הפסנתר עושה קסם משה לוי שמלווה את שלום מאז ומתמיד, ארז נץ האגדי על הגיטרה החשמלית, זיו הרפז על הבס, ברק קרם על התופים וטל אבירם על התכנותים. צוות של נגנים מוכשרים שפשוט נותנים הכל – וזה מתנגן ונשמע פשוט מצוין ביחד.

הקהל כמעט ולא נתן לשלום לרדת מהבמה. לאחר ירידה של דקה – אולי שתיים מהבמה, לקול תשואות וכפיים שהרימו את הבארבי, עלו שלום והלהקה לעוד 3 שירים אחרונים של הדרן, עם קרן שמש מאוחרת ולסיום, כמובן, “מאיה״, שגם בו כל הקהל הצטרף לשלום. סה”כ לילה של 23 יצירות מוזיקליות מופלאות.

זה נראה שהבמה של הבארבי נוצרה עבור הרוקיסט הנצחי הזה, והקהל קיבל את החוויה שהוא כל כך אוהב ורוצה ממנה עוד ועוד.

עושה חשק? קישור לעמוד ההופעות של שלום חנוך? >>

באינסטגרם שלנו תוכלו לראות תמונות וקטעי וידאו מהמופע של שלום חנוך>>

רוצים לקבל התראה כשתתפרסם ההופעה הבאה של שלום חנוך? לחצו כאן והרשמו >>

צילום: אסף דותן

שלום חנוך. המלך הבלתי מעורער של הרוק בישראל

כאלף אנשים זכו לראות ולשמוע אתמול בלילה (שישי, 26.1.24) את אגדת הרוק בבארבי החדש בנמל יפו שהיה כמובן SOLD OUT.   בחוץ, בנמל יפו היה סוער, קר וגשום, ובפנים, בדיוק ב 22:00 עלה לבמה שלום יחד עם הלהקה ומהצליל הראשון של הקול העמוק, החם והמחוספס של שלו – היה ברור שהולך להיות פה עיסוי לאוזניים […]

זמן קריאה: 2 דק'

שלום חנוך

שלום חנוך הוא ההגדרה לרוק’נרול אמיתי, הוא והמוזיקה שייצר נצחיים – ולעיתים יש תחושה שחנוך הוא ישות על זמנית. והתחושה הזו מתחזקת בהופעות המטורפות שלו, בהם הוא רוקד וקופץ, ומעביר אנרגיות מחשמלות לקהל, וכל זה כשהוא מעל גיל 70! חנוך נחשב לאחד מראשוני היוצרים של הרוק הישראלי, פריצתו הגדולה כמוזיקאי התרחשה ב-1968 כאשר שיתף פעולה […]

זמן קריאה: 2 דק'
10 במאי
30 במאי
בחוץ
שלום חנוך בקונצרט רוק – קו רקיע
6 ביוני
ישיבה
שלום חנוך – D-ONE – דרום השרון
12 ביולי
עמידה
שלום חנוך חיות לילה בבארבי – 12.7