אביב גפן – נשף רוק 12

זמן קריאה: 1 דק'

נשף רוק מספר 12 של אביב גפן הוא ללא ספק, אחד מהקונצרטים השווים בישראל

כמו בכל שנה, מפתיע אביב עם רשימה מכובדת של אורחים. אז מי היה בפארק השנה? שלמה ארצי, עמיר בניון, בועז שרעבי, אתניX, מופע הארנבות של ד”ר קספר, דני סנדרסון ומזי כהן, נמרוד לב, ג’וני שועלי, אייל שכטר מאבטיפוס ועוד.

 

אביב גפן צילום: אסף דותן

הפקה סופר מושקעת עד לפרטים הקטנים, שבמרכזה במה מהוקצעת עם עיצוב בינלאומי. חברי להקת התעויט מקבלים מקום של כבוד בגבהים שונים על הבמה. שילוב בין עיצוב תאורה, מסכים ולייזר מרהיבים שנתנו חוויה מושלמת ברמה בינלאומית, לא פחות. גם הסאונד נשמע פשוט טוב.

אביב גפן צילום: אסף דותן

במרכז הבמה, היוצר אביב גפן שמתבגר וחושף נדבכים נוספים באישיות שלו, שעוברת במילים ובמחוות בין השירים.

זו ההופעה הגדולה ביותר בישראל מאז ברונו מארס ומלחמת ה 7 באוקטובר, ואביב הוציא מהבית כ- 60 אלף צעירים וצעירים ברוחם, שהתכנסו על הדשא של פארק הירקון קצת לפני שמונה בערב (מופע הפתיחה היה של מאור כהן המעולה).

אביב גפן צילום: אסף דותן

זו אמנם החגיגה השנתית של אביב, אבל הוא הצליח לשלב את כל טווח הרגשות הישראלים באינטיליגנטיות. שילוב בין רגש, לעצב וגם רגעי שמחה והתפרקות.

אביב גפן צילום: אסף דותן

אביב החליף תלבושות מספר פעמים במהלך ההופעה, אך הבולטת ביותר הייתה התלבושת איתה עלה לבמה בתחילת ההופעה: חליפה צהובה כסמל לשחרור החטופים. אביב גם אירח על הפסנתר את תת אלוף קובי רגב בשיר “עורי אור” כשברקע סרטונים של בתי הקיבוצים שנפגעו בעוטף.

 

אנחנו (לא) דור מזויין

אביב פנה למדינות ידידות כמו ארה”ב בקריאה לעמוד לצידינו, כפי שעמדנו לצידם בימים קשים עבורם, למשל באסון התאומים, ורגע לפני סיום, בתחילת ביצוע השיר “אנחנו דור מזויין” אמר: ” יש לנו עם מדהים, מימין ומשמאל. אנחנו רק מבקשים ממשלה נקיה ולא אירגון מפיוזי. אנחנו לא רוצים קומבינות, רוצים נקי, רוצים שיוויוני, רוצים שפוי, רוצים הגון. אתם שם למעלה בשלטון רוצים אותנו אזרחים טובים ומועילים, אבל מה אתכם שם למעלה?”

 

 

רגע ששווה להזכיר היה כשעלו על הבמה הילל גזית, הבן של של אילנה ברקוביץ, ודילן של אביב, ששרו את “אילנה” כשברקע הסרט מהחתונה של אילנה ואביב.

אביב גפן צילום: אסף דותן

הליין אפ המלא

  1. מחר
  2. המכתב
  3. מיליארד טועים
  4. השיר שלנו
  5. ברית עולם עם בועז שרעבי
  6. עורי עור עם קובי רגב
  7. מקסיקו
  8. מלאך עם עמיר בניון
  9. רוני סנדרסון ומזי כהן
  10. היא לא תדע עם דני סנדרסון, מזי כהן
  11. סמרטוטים
  12. אילנה שרו דילן גפן והילל ברקוביץ
  13. שיר תקווה
  14. אולי
  15. עונות
  16. אל תדאג
  17. שדות עם שלמה ארצי
  18. יומן מסע עם שלמה ארצי
  19. אור הירח עם שלמה ארצי
  20. ירח
  21. האם להיות בך מאוהב
  22. טיפות
  23. סוף העולם
  24. שנינו שווים
  25. עכשיו מעונן

 

אביב גפן צילום: אסף דותן

רוצים לראות את הביצועים מנשף רוק 12 – הסטורי שלנו באינסטגרם מחכים לכם כאן >

 

ההופעה הבאה של אביב גפן “שרים אבא” – היכל התרבות תל אביב 28.6.24 >

יהיה טוב! מופע מחווה ליהונתן גפן

מופע המחווה של משפחת גפן ליהונתן גפן: יהיה טוב! 11.9.23, אמפי קיסריה. אביב גפן הזמין להופעה עם המסר ” מתרגש לעלות לבמה בקיסריה ולהתגעגע עם כולם לאבא שלי. ננגן את השירים הכל כך יפים וחד פעמיים שהוא השאיר אחריו יחד עם האמנים שעברו את הצומת של הכשרון שלו בתחנות הזמן.” וכך היה, עלו על הבמה באמפי קיסריה החל […]

זמן קריאה: 2 דק'

אביב גפן

אביב גפן הוא נסיך הרוק של שנות התשעים, והמלך של ילדי אור הירח. בהופעותיו, גפן מופיע לצד הלהקה שמלווה אותו לאורך השנים – “התעויוט”, יחד הם קורעים את הבמה. גפן נוהג לעלות מדי שנה עם מופע הנקרא “נשף רוק” בו הוא מארח אומנים מוכרים לערב עמוס וגדוש בהפתעות מוסיקליות. גפן שבר מוסכמות וניפץ פרות קדושות […]

זמן קריאה: 2 דק'
14 באוגוסט
17 באוגוסט
בחוץ
אביב גפן והתעויוט – 30 שנה לאביב גפן 3
20 באוגוסט
עמידה
אביב גפן – מופע פותח: עלמה גוב | פסטיבל ערד
31 באוגוסט
18 בספטמבר
ישיבה
אביב גפן והתעויוט | אמפי קיסריה