כ-20 אמנים בלבד מחזיקים בכמחצית משוק ההופעות בישראל; זינוק של 25% בביקוש להופעות בישראל.
לרגל ראש השנה, כמו בשנה שעברה, אנחנו מפרסמים את מדד ההופעות השנתי: ניתוח מקיף של שוק ההופעות בישראל המבוסס על התנהגות קהלים וניתוח של כ-2 מיליון חיפושי הופעות והפניות לרכישת כרטיסים בשנה החולפת.
המדד חושף תמונה מרתקת: הישראלים חזרו להופעות על אף התקופה המורכבת, הביקוש להופעות בישראל נמצא בצמיחה של 25% לעומת השנה הקודמת. עונת הקיץ בולטת במיוחד כתקופת השיא. במקביל, השוק מתאפיין ב”כלכלת כוכבים” מובהקת, שבה קבוצה קטנה של אמני-על מובילה את השוק כולו.
________________________________________
כלכלת כוכבים: פירמידת הכוח של ההופעות בישראל
• כ- 20 אמנים בלבד אחראים לכ-50% מהביקוש
• כ- 80 אמנים נוספים אחראים לעוד כ- 30% מהביקוש
• מעל 1,000 אמנים והרכבים נוספים מהווים את מגוון הקולות של התעשייה, עם קהלים נאמנים ונישתיים האחראים לכ-20% מהביקוש
________________________________________
מי בראש? דירוג ההופעות המלא של muzi.co.il
• האמנים המבוקשים ביותר: בראש הרשימה בולט במיוחד מופע “הכבש ה 16”, מיד אחריו עומר אדם ומופע NEXT. המשך הרשימה כולל את שלמה ארצי, פאר טסי, עידן עמדי, המחזמר שיקגו, אושר כהן, אודיה, טונה ואביב גפן.
• הז’אנרים הצומחים של השנה: פופ מוביל את הצמיחה עם עלייה של 28% בביקוש, ואחריו הז’אנר הים תיכוני עם עלייה של 22% . גם תחום הסטנדאפ וההצגות חווה צמיחה מרשימה של 18% לצד התחזקות מתמדת של רוק והיפ הופ/ראפ.
• בירות התרבות של ישראל: תל אביב-יפו היא בירת ההופעות הבלתי מעורערת, ואחריה ירושלים, קיסריה, חיפה ורעננה.
• המקומות המבוקשים ביותר הם: היכל מנורה, קו רקיע, היכל התרבות ת”א, בארבי ואמפי קיסריה.
מדד ההופעות של muzi – ראש השנה 2025
________________________________________
מתי הישראלים קונים כרטיסים?
הקהל הישראלי מתחלק לשלוש קבוצות עיקריות:
• הרוב המכריע (65%): מתעניינים ברכישת כרטיסים כשבוע עד חודש לפני ההופעה.
• הרגע האחרון (20%): מתעניינים ברכישת כרטיסים בשבוע שלפני המופע.
• המתכננים מראש (15%): מתעניינים ברכישת כרטיסים יותר מחודשיים מראש
אנחנו ב muzi נותנים מקום שווה לכל האמנים, במטרה לקדם גם את האמנים שבתחילת הדרך, ובמטרה לקדם את תרבות ההופעות בישראל. ניתן לגלות הופעות ואמנים ב muzi.co.il לפי מיקום, ז’אנר או תאריך.
________________________________________
פלטפורמת גילוי ההופעות muzi.co.il
muzi.co.il היא פלטפורמת חיפוש וגילוי ההופעות המובילה בישראל. עד היום, כ-3 מיליון ישראלים נעזרו באתר כדי למצוא את ההופעה הבאה שלהם. היקף הפעילות הרחב, יחד עם קהילת מועדון “החברים של muzi” שמונה מעל 135 אלף חברים, הופכים את muzi לאחד הגופים האובייקטיביים ובעלי הדאטה המעמיקים בישראל לניתוח שוק ההופעות. לאחרונה, השיקה החברה את muzi AI שירות מבוסס בינה מלאכותית המאפשר למצוא הופעות לפי העדפה אישית בשיחה חופשית, אשר זכה בפרס ה”בוסטר” של איגוד השיווק הישראלי.
אתר ההופעות muzi.co.il זכה בפרס החדשנות הטכנולוגית BOOSTER של איגוד השיווק על השקת muzi AI : חיפוש הופעות בשיחה עם בינה מלאכותית פיצ’ר הבינה המלאכותית החדש שהושק באפריל באתר חיפוש ההופעות muzi.co.il זכה בפרס הבוסטר של איגוד השיווק, בקטגוריית AI . מדובר במהלך פורץ דרך ראשון מסוגו בישראל (וככל הנראה גם בעולם), שמאפשר חיפוש […]
בתקופה זו, רבים מאיתנו נאלצים להישאר בבית ולצמצם את היציאות המיותרות. זוהי תקופה שמצריכה לעיתים התאווררות. הכנו לכם צפייה בהופעות תרבות ומוזיקה, גם מהבית. צפייה בהופעות מוזיקה אונליין היא דרך מצוינת ליהנות ממוזיקה טובה, גם בזמן של מצב בטחוני לא יציב. ישנן הופעות רבות שניתן לצפות בהן בחינם, מהבית, דרך אתרי אינטרנט ושירותי סטרימינג. […]
מהפכה בעולם ההופעות – מוצאים את ההופעה שמתאימה לך בשיחה טבעית. muzi AI: כלי AI חדשני וראשון מסוגו בעולם, המאפשר למצוא הופעות באמצעות שיחה! אתר ההופעות המוביל בישראל, muzi.co.il, משיק את הכלי החדשני – muzi AI. מדובר בכלי AI ראשון מסוגו בעולם, המאפשר לכל אחד למצוא הופעות בצורה קלה ואינטואיטיבית על ידי שיחה עם בינה מלאכותית. […]
מדד ההופעות השנתי של muzi חושף: הישראלים לא מוותרים על הופעות ומוזיקה גם בזמנים קשים! אתר muzi – הפלטפורמה המובילה להופעות בישראל, חושף את מדד ההופעות השנתי שלו, ומגלה כי גם השנה המאתגרת שעברה על ישראל לא עצרה את התרבות הישראלית. למעלה ממיליון ישראלים צפו ביותר מ-2.5 מיליון עמודי הופעות באתר, והביקוש רק הולך וגובר […]
אנו משתמשים בטכנולוגיות כמו Cookies גם ע"י צדדים שלישיים כדי לתת חוויה טובה יותר וכן לסטטיסטיקה, תפעול ושיווק. הסכמה תאפשר לנו לעבד נתונים כמו התנהגות גלישה או מזהים ייחודיים. אי־הסכמה או ביטול הסכמה עלולים להשפיע לרעה על תפקוד האתר.
Functional
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.