הופעות אונליין בלייב – muzi כאן כדי לעזור לכם להגיע לקהל מהבית
אמנים, מנהלי אמנים – עוד דרך לשמור הקשר עם הקהל. העולם משתנה, והיכולת להופיע אונליין – בלייב, לצפייה חיה מהבית – היא לא רק פתרון לימי שגרה או חירום, אלא גם דרך מרגשת, אינטימית ואפקטיבית לגעת באנשים דרך המסך.
בין אם מדובר בהופעה מאולפן, מהסלון, מחדר החזרות או מהבמה עצמה – muzi מזמינה אתכם לשדר בלייב, לחשוף, לקדם ולהגיע לקהלים חדשים וישנים – בכל מקום.
🎥 איך אפשר לשדר בלייב?
אפשרויות השידור מגוונות וקלות להפעלה – בין אם אתם אמן עצמאי ובין אם אתם חלק מצוות הפקה:
-
לייב דרך אינסטגרם, פייסבוק, YouTube Live ופלטפורמות נוספות לשידור חי
-
שידור זום לקהל רשום או פתוח (בתשלום או בחינם)
-
שידור מקצועי מאולפן עם הפקה מלאה
-
או אפילו הופעה אינטימית בסלון בלחיצת כפתור
🌐 muzi כאן בשבילכם
אנחנו פלטפורמה תומכת באמנים: אם אתם משדרים בלייב – אנחנו רוצים לדעת ולסייע בגילוי ובקידום.
אנחנו נוכל:
-
להוסיף את ההופעה באתר muzi ולקדם אותה
-
לקדם אותה ברשתות החברתיות שלנו
-
לשלוח אותה בדיוור אלקטרוני לרשימות מנויים שמקבלים עדכונים על הופעות
-
לשתף בקבוצות ווטסאפ שלנו “החברים של muzi”
-
לשתף לקהלים רלוונטיים במועדון הלקוחות שלנו “החברים של muzi”
-
לשתף פעולה עם פלטפורמות שידור, הפקה ושיווק – שיכולות לתמוך גם בצד הטכני ובתקשורת דו כיוונית עם קהל המעריצים אונליין
🎗 muzi תומכת בהופעות חינם בתקופות חירום
בימים קשים, כשהמציאות מטלטלת ורבים צריכים להיות צמודים לבית, muzi ממשיכה לתמוך בקהילת התרבות.
אם ההופעה שלכם היא חינמית – נחשוף אותה באתר muzi – ללא עלות.
ואם אתם עושים זאת בהתנדבות – גם אנחנו.
🎯 למה זה כדאי לכם?
-
כי הקהל שלכם מתגעגע לשמוע אתכם
-
כי הופעה אונליין לא תלויה בלוקיישן, מצב מיגוני, או נסיעות
-
כי אפשר לשלב קידום מסחרי גם בשידורים חינמיים (לינקים לרכישת מוזיקה, מרצ’נדייז, תרומות, הרשמה)
-
כי אפשר לבנות חוויה ייחודית סביבכם – גם בלי אולם פיזי
📝 שלחו לנו את ההופעה שלכם
מופיעים בלייב? מתכננים שידור? רוצים עזרה בחשיפה?
צרו איתנו קשר ונשמח לקדם אתכם:
✉️ שלחו פרטים ל: info@muzi.co.il

🧩 שיתופי פעולה עם פלטפורמות נוספות
ל־muzi שיתופי פעולה עם פלטפורמות נוספות המתמחות בהעברת שידורים חיים וקשר עם קהלים – נשמח לחבר אתכם במידת הצורך.
המוזיקה לא עוצרת – היא באה במגוון פורמטים.
שתפו, הופיעו, והיו בקשר עם הקהל שלכם – גם דרך המסכים.