אתר ההופעות muzi.co.ilזכה בפרס החדשנות הטכנולוגית BOOSTER של איגוד השיווק על השקתmuzi AI : חיפוש הופעות בשיחה עם בינה מלאכותית
פיצ’ר הבינה המלאכותית החדש שהושק באפריל באתר חיפוש ההופעותmuzi.co.il זכה בפרס הבוסטר של איגוד השיווק, בקטגוריית AI . מדובר במהלך פורץ דרך ראשון מסוגו בישראל (וככל הנראה גם בעולם), שמאפשר חיפוש הופעות באמצעות שיחה פתוחה עם AI , בשפה טבעית ובעברית, מהלך שממצב את muzi כשחקן חדשני בזירת המיוזיק-טק.
הפיצ’ר muzi AI מאפשר לגולשים למצוא הופעות מותאמות אישית – לא רק דרך סינונים יבשים, אלא בשיחה טבעית, כמו עם חבר מבין שלומד את הטעם שלך. לדוגמה: “איזה הופעות רוק יש בצפון בשבוע הקרוב?”, או “סטנדאפיסטים שמופיעים השבוע בתל אביב”.
מאז ההשקה, נרשמו למעלה מ־6,000 שיחות עם muzi AI – תוך פחות מחודשיים. ניתוחי האתר מצביעים על עלייה של פי 1.5 בהנעה לפעולה בקרב משתמשים שהשתמשו בכלי החדש, לעומת כאלה שלא.
muzi AI צילום מסך
ה־AI מבוסס על טכנולוגיה של חברת הסטארטאפ הישראלית Gentrix.ai, עם התאמות ייעודיות שבוצעו ב muzi AI לעולם ההופעות והתרבות. הוא מתעדכן ישירות ממאגר הנתונים muzi, הנחשב למקיף בישראל ומציג תוצאות תוך הבנה של ההקשר וההעדפות האישיות שצוינו בשיחה.
לדברי השופטים בתחרות הבוסטר:
“הזכייה של muzi נובעת מיכולת נדירה לייצר חדשנות אמיתית גם בתחום מוכר יחסית כמו חיפוש הופעות. במקום עוד פילטרים יבשים או סינון גנרי, הפלטפורמה מציעה חוויית משתמש מהנה, אינטואיטיבית ומותאמת אישית. השופטים התרשמו מהרעיון החדשני, ההטמעה המדויקת בשפה טבעית, ההגעה ל־6,000 שיחות עם משתמשים תוך פחות מחודשיים, העלייה של 1.5 ברמת ההנעה לפעולה והבאז התקשורתי שיצרה ההשקה.”
muzi הוקמה כאגריגטור הופעות ב 2023 ומאז חיפשו בה הופעות מעל 2.5 מיליון ישראלים שונים. האתר מאפשר גילוי של אלפי הופעות בכל הז’אנרים, במעל 350 מתחמי הופעות בישראל. לצד האתר פועל מועדון “החברים של muzi”.
במקביל לזכייה, muzi עדכנה את עיצוב הממשק ונתנה ל־muzi AI מראה בולט ומחודש באתר.
כ-20 אמנים בלבד מחזיקים בכמחצית משוק ההופעות בישראל; זינוק של 25% בביקוש להופעות בישראל. לרגל ראש השנה, כמו בשנה שעברה, אנחנו מפרסמים את מדד ההופעות השנתי: ניתוח מקיף של שוק ההופעות בישראל המבוסס על התנהגות קהלים וניתוח של כ-2 מיליון חיפושי הופעות והפניות לרכישת כרטיסים בשנה החולפת. המדד חושף תמונה מרתקת: הישראלים חזרו להופעות על […]
בתקופה זו, רבים מאיתנו נאלצים להישאר בבית ולצמצם את היציאות המיותרות. זוהי תקופה שמצריכה לעיתים התאווררות. הכנו לכם צפייה בהופעות תרבות ומוזיקה, גם מהבית. צפייה בהופעות מוזיקה אונליין היא דרך מצוינת ליהנות ממוזיקה טובה, גם בזמן של מצב בטחוני לא יציב. ישנן הופעות רבות שניתן לצפות בהן בחינם, מהבית, דרך אתרי אינטרנט ושירותי סטרימינג. […]
מהפכה בעולם ההופעות – מוצאים את ההופעה שמתאימה לך בשיחה טבעית. muzi AI: כלי AI חדשני וראשון מסוגו בעולם, המאפשר למצוא הופעות באמצעות שיחה! אתר ההופעות המוביל בישראל, muzi.co.il, משיק את הכלי החדשני – muzi AI. מדובר בכלי AI ראשון מסוגו בעולם, המאפשר לכל אחד למצוא הופעות בצורה קלה ואינטואיטיבית על ידי שיחה עם בינה מלאכותית. […]
מדד ההופעות השנתי של muzi חושף: הישראלים לא מוותרים על הופעות ומוזיקה גם בזמנים קשים! אתר muzi – הפלטפורמה המובילה להופעות בישראל, חושף את מדד ההופעות השנתי שלו, ומגלה כי גם השנה המאתגרת שעברה על ישראל לא עצרה את התרבות הישראלית. למעלה ממיליון ישראלים צפו ביותר מ-2.5 מיליון עמודי הופעות באתר, והביקוש רק הולך וגובר […]
אנו משתמשים בטכנולוגיות כמו Cookies גם ע"י צדדים שלישיים כדי לתת חוויה טובה יותר וכן לסטטיסטיקה, תפעול ושיווק. הסכמה תאפשר לנו לעבד נתונים כמו התנהגות גלישה או מזהים ייחודיים. אי־הסכמה או ביטול הסכמה עלולים להשפיע לרעה על תפקוד האתר.
Functional
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.