הכבש ה-16 : רביץ, גוב, רכטר וברוזה חוזרים לבמות
בקרוב גם באמפי קיסריה : יהודית רביץ, גידי גוב, יוני רכטר ודויד ברוזה, כוכבי “הכבש הששה עשר”, חוזרים לסדרת מופעים משותפים.
רביץ, גוב, רכטר וברוזה בהופעה
האלבום האייקוני, פרי יצירתם של יהונתן גפן ז”ל ויוני רכטר, ראה אור בשנת 1985 והפך לאבן דרך בתרבות הישראלית. כעת, כמעט 40 שנה אחרי, הרביעייה המוזיקלית חוזרת לבמה, והציפיות בשמיים.
ההופעה תהיה מפגש פסגה ראשון של הצוות המקורי מאז ימי “הכבש הששה עשר”.
סביר להניח שנוכל לצפות לשמוע את הקלאסיקות האהובות מהאלבום: “הילדה הכי יפה בגן”, “איך שיר נולד”, “גן סגור”.
ההופעות יכללו, לצד שירי “הכבש הששה עשר”, גם ביצועים משותפים לשירים מהרפרטואר האישי העשיר של כל אחד מהאמנים, כך שאולי נזכה לשמוע את רביץ שרה את “עטור מצחך”, את גוב שר את “נאחז באוויר”, את ברוזה מבצע את “סיגליות” ואת רכטר מנגן ושר.
בהופעות האיחוד יחסר כמובן יהונתן גפן, יוצר הכבש השישה עשר שהלך לעולמו באפריל 2023. יהונתן ישולב במופע בקולו, קורא מהקטעים המקוריים של הכבש.
” יהונתן היה משורר ילדים נצחי שהצליח לטשטש את הגבולות בין עולם הילדים למבוגרים. ככל שאנחנו מתקדמים בתהליך החזרות, אנחנו מבינים עד כמה הטקסטים שלו משמעותיים, איכותיים ושורדים את הזמן שעבר מאז שנכתבו. הופתענו מהעוצמה שבה התקבלה הידיעה על עצם קיום המופע ומצפים מאד לפגוש את הקהל” מסרו רביעיית הכבש ה – 16.

הכרטיסים למופעים הראשונים בהיכל התרבות תל אביב ב: 21, 22, 23 בינואר ולאחר מכן בבנייני האומה בירושלים ב 12,13 בפברואר נמכרו תוך דקות.
הכרטיסים לכל ההופעות נמכרו. בקרוב יפתחו הופעות תחת כיפת השמיים באמפי קיסריה (YNET)
מרצ’נדייז של הכבש ה – 16: תקליט | חולצות | כובעים | מטריות | תיקים – להזמנה >
קבלת התראות על ההופעות בחינם >
ניהול מוזיקלי: יוני רכטר | ניהול אמנותי: אתי אנטה | צילום תמונות: יריב פיין, גיא כושי | עיצוב גרפי: יעל יעקבי | ציור הכבש : מיכל לוים | יצוג והפקה: כספית ייצוג אמנים