מדד ההופעות השנתי של muzi חושף: הישראלים לא מוותרים על הופעות ומוזיקה גם בזמנים קשים!
אתר muzi – הפלטפורמה המובילה להופעות בישראל, חושף את מדד ההופעות השנתי שלו, ומגלה כי גם השנה המאתגרת שעברה על ישראל לא עצרה את התרבות הישראלית. למעלה ממיליון ישראלים צפו ביותר מ-2.5 מיליון עמודי הופעות באתר, והביקוש רק הולך וגובר לקראת החגים. אז מי האמנים שההופעות שלהם הכי חופשו השנה? ובאילו מקומות יש את הביקוש הכי גדול להופעות?
השנה האחרונה הייתה שנה מאתגרת במיוחד עבור כולנו. המלחמה בדרום ובצפון, השפיעו עמוקות על כל תחומי החיים, כולל עולם התרבות והמוזיקה. אבל דווקא ברגעים הקשים האלה, התברר עד כמה המוזיקה חשובה לישראלים. האמנים הישראלים היו שם בשבילנו, הופיעו בכל רחבי הארץ, ניחמו, חיזקו ונתנו לנו רגעים של נחת ושפיות.
למעלה ממיליון ישראלים שונים מצאו ב muzi הופעות, פסטיבלים ואירועי תרבות בפלטפורמה השנה. מועדון “החברים של muzi”, שהוקם בשנה החולפת, מאפשר לקבל התראות על הופעות, הנחות ועדכונים מותאמים אישית.
בולטים בהעדרם השנה אמנים בינלאומיים שלא הגיעו לישראל השנה בעקבות המצב.
• המקומות האהובים להופעות : אמפי קיסריה, קו רקיע, פארק הירקון, היכל מנורה והבארבי – המקומות המבוקשים ביותר להופעות.
• הערים המובילות: תל אביב-יפו, באר שבע, חיפה, ראשון לציון, ירושלים ואשדוד הן הערים בהן הביקוש להופעות הוא הגבוה ביותר.
• תחזית אופטימית: לקראת החגים, אנחנו ב – muzi מזהים עלייה משמעותית בחיפושים אחר הופעות ופסטיבלים, במיוחד סביב הופעות סוכותוהופעות חנוכה. זה סימן מעודד לכך שהקהל הישראלי צמא לתרבות. הכרטיסים כבר זמינים.
התרבות היא הכוח שלנו. נעשה הכל כדי להמשיך לתמוך באמנים הישראלים ולחגוג את היצירה המקומית בהופעות.
אנחנו גאים להיות חלק מהקהילה התרבותית התוססת של ישראל. נמשיך לעבוד קשה כדי לקדם את תרבות ההופעות בארץ, ולחבר בין אמנים לקהל שלהם, גם בזמנים מאתגרים.
כ-20 אמנים בלבד מחזיקים בכמחצית משוק ההופעות בישראל; זינוק של 25% בביקוש להופעות בישראל. לרגל ראש השנה, כמו בשנה שעברה, אנחנו מפרסמים את מדד ההופעות השנתי: ניתוח מקיף של שוק ההופעות בישראל המבוסס על התנהגות קהלים וניתוח של כ-2 מיליון חיפושי הופעות והפניות לרכישת כרטיסים בשנה החולפת. המדד חושף תמונה מרתקת: הישראלים חזרו להופעות על […]
אתר ההופעות muzi.co.il זכה בפרס החדשנות הטכנולוגית BOOSTER של איגוד השיווק על השקת muzi AI : חיפוש הופעות בשיחה עם בינה מלאכותית פיצ’ר הבינה המלאכותית החדש שהושק באפריל באתר חיפוש ההופעות muzi.co.il זכה בפרס הבוסטר של איגוד השיווק, בקטגוריית AI . מדובר במהלך פורץ דרך ראשון מסוגו בישראל (וככל הנראה גם בעולם), שמאפשר חיפוש […]
בתקופה זו, רבים מאיתנו נאלצים להישאר בבית ולצמצם את היציאות המיותרות. זוהי תקופה שמצריכה לעיתים התאווררות. הכנו לכם צפייה בהופעות תרבות ומוזיקה, גם מהבית. צפייה בהופעות מוזיקה אונליין היא דרך מצוינת ליהנות ממוזיקה טובה, גם בזמן של מצב בטחוני לא יציב. ישנן הופעות רבות שניתן לצפות בהן בחינם, מהבית, דרך אתרי אינטרנט ושירותי סטרימינג. […]
מהפכה בעולם ההופעות – מוצאים את ההופעה שמתאימה לך בשיחה טבעית. muzi AI: כלי AI חדשני וראשון מסוגו בעולם, המאפשר למצוא הופעות באמצעות שיחה! אתר ההופעות המוביל בישראל, muzi.co.il, משיק את הכלי החדשני – muzi AI. מדובר בכלי AI ראשון מסוגו בעולם, המאפשר לכל אחד למצוא הופעות בצורה קלה ואינטואיטיבית על ידי שיחה עם בינה מלאכותית. […]
אנו משתמשים בטכנולוגיות כמו Cookies גם ע"י צדדים שלישיים כדי לתת חוויה טובה יותר וכן לסטטיסטיקה, תפעול ושיווק. הסכמה תאפשר לנו לעבד נתונים כמו התנהגות גלישה או מזהים ייחודיים. אי־הסכמה או ביטול הסכמה עלולים להשפיע לרעה על תפקוד האתר.
Functional
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.