פסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית חוגג עשור בסוכות

זמן קריאה: 1 דק'

פסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית חוזר ובגדול, ומציין עשור לקיומו עם שלושה ערבים בלתי נשכחים של מוזיקה ישראלית איכותית ב-20-22 באוקטובר. הפסטיבל, שעם השנים הפך לסמל לתרבות ויצירה ישראלית, יתקיים במושבה בנימינה.

 

הופעות מיוחדות

יהודה פוליקר: אמן הרוק האגדי יעלה על הבמה עם מיטב להיטיו.

מחווה לקורין אלאל: הפקה מוזיקלית מיוחדת בהובלתו של ערן צור ובהשתתפות מאור כהן, עלמה גוב, קרולינה, שלומי שבן וקורין אלאל עצמה.

הדג נחש מארחים את ג’ירפות וליהי טולדנו: שילוב מנצח של מוזיקה ישראלית עכשווית.

 

קולות מהעוטף

השנה, הפסטיבל נותן במה לשתי זמרות מוכשרות מהעוטף: דנה להב ולינור עין גדי, שיופיעו בהפקות מקור מיוחדות.

דנה להב, מפונה מקיבוץ גבים בעוטף וגרה בחודשים האחרונים בכרכור. דנה תשיר בהפקת המקור של הפסטיבל שתתקיים לפני המופע של קורין אלאל וחברים. במופע יבוצעו שירים של קורין מכל הקריירה בעיבודים מיוחדים לפסטיבל. דנה תתגייס בקרוב לתזמורת צה”ל. עד גיל 8 היא חיה בקיבוץ נחל עוז ואז עברה לגבים, היא בוגרת אולפן המוזיקה של שער הנגב והיום עובדת על אלבום משלה עם אביה והמוסיקאי אלון פרימן.

וכן לינור עין גדי, מפונה מקיבוץ מפלסים, שם היתה בשבעה באוקטובר. כל משפחתה מניר יצחק. תשיר במופע “פוליקר קלאסי- בו יבוצעו עיבודים קלאסיים לשיריו היפים של יהודה פוליקר, עם תזמורת ובה שישייה קאמרית.

 

לא רק מוזיקה

הפסטיבל מציע חוויה תרבותית עשירה ומגוונת לכל הגילאים. משעות אחר הצהריים יוקרנו סרטי דוקו על האמנים, יתקיימו הרצאות מרתקות (העיתונאי אורי משגב על קורין אלאל, מבקר המוזיקה גיל פז על הדג נחש, מפגש עם אתי אנטה שגב יוצרת הסרט על יהודה פוליקר) ובערב יעלו על הבמה הפקות מקור ייחודיות לפסטיבל.

 

מה עוד צריך לדעת?

מתי: 20-22 באוקטובר 2024 (שלושה ערבים + פעילויות במהלך היום ואחר הצהריים)

איפה: יד לבנים, בנימינה

כרטיסים ופרטים נוספים > 

 

מוזיקה ככח מאחד

הפסטיבל, שמתקיים בתקופה מאתגרת, שם לו למטרה להביא מזור ונחמה דרך המוזיקה והתרבות הישראלית. זהו אירוע שמחבר בין אנשים, מקרב לבבות ומזכיר לנו את כוחה של המוזיקה לאחד ולחזק.

חברים שרים קורין 29.5.24

אז מצאנו את עצמנו בהיכל התרבות, עם כל ההורים של אלה שהלכו לנשף רוק, והרווחנו את הנשף של קורין. מופע קולח, מתוקתק, האורחים מתחלפים בטבעיות, להיט אחרי להיט, שפע אהבה ופרגון מצד האורחים והקהל, וכמה ביצועים מופלאים ומרגשים. למופע קוראים חברים שרים קורין, ובסופו אני לא חושבת שיש מישהו בקהל שלא רוצה להיות חבר של […]

זמן קריאה: 1 דק'
20 באוקטובר
בחוץ
פסטיבל בנימינה: קורין אלאל וחברים – זן נדיר
10 בנובמבר
עמידה
קורין אלאל וחברים | בארבי