אמיר דדון מארח את מירי מסיקה במוזיאון הסובלנות בירושלים

זמן קריאה: 2 דק'

מוזיאון הסובלנות בירושלים ממשיך במסורת החדשה של אירועי תרבות ומוזיקה, והפעם גאה לארח את אמיר דדון ומירי מסיקה למופע משותף ומרגש. המופע יתקיים תחת כיפת השמיים באמפיתיאטרון החיצוני והמרהיב של המוזיאון, בערב חג סוכות, יום ראשון, 20 באוקטובר. פתיחת דלתות ב-19:30, תחילת המופע ב-21:00.

 

אמיר דדון,  מהיוצרים והזמרים המוערכים והאהובים בישראל, יגיע למוזיאון הסובלנות בליווי להקתו ובאירוח מיוחד של מירי מסיקה. השניים יבצעו יחד את מיטב השירים מכל האלבומים, כולל להיטים כמו “ילדה קטנה כותבת מכתב”, “מעגל החיים”, “הרוח הטובה”, “אבא”, “בין קודש לחול”, “בנאדם”, “לבחור נכון”, “כל יום כמו נס”, “יש אין סוף”, “לא סתם”, “אור גדול”, “גלים” ועוד.
המופע, שיתקיים באווירה קסומה תחת כיפת השמיים, הוא הזדמנות מצוינת ליהנות מערב של מוזיקה איכותית ומרגשת, ולחוות את המסר של סובלנות וקירוב לבבות שמוזיאון הסובלנות מקדם.
פרטים נוספים:

 

אמיר דדון צילום גלעד תדהר
אמיר דדון צילום גלעד תדהר
אודות מוזיאון הסובלנות:

מוזיאון הסובלנות ירושלים נפתח לפני כחצי שנה לאחר שנים ארוכות של תכנון ובניה. הוא ממוקם בלב העיר, בסמוך לגן העצמאות ולשכונת ממילא. זהו בניין מרהיב ביופיו ובנוסף לחללי התצוגה שלו יש במקום אמפיתיאטרון חיצוני, אולם תיאטרון וקולנוע ועוד.

בימים אלו מוצגת במקום התערוכה המרגשת “06:29 – מחושך לאור”, שבמרכזה עדותן של נשים אמיצות ששרדו את אירועי הטרור ב-7 באוקטובר 2023.

המוזיאון נוסד ביוזמת הרב מרווין האייר (שהקים את מוזיאון הסובלנות בלוס אנג’לס) ולארי מייזל, פילנתרופ ואיש עסקים יהודי אמריקאי מקולורדו. מנכ”ל המוזיאון הוא יהונתן ריס.

אמיר דדון

אמיר דדון הוא אחד המוזיקאים הבולטים והייחודים של השנים האחרונות, שיריו המרגשים כבשו לבבות רבים, והופעותיו הן חגיגה של רגש מתפרץ ואנרגיות מדהימות – לחיבור ההרמוני שלו עם להקתו יש השפעה מיידית על הקהל, מה שהופך את ההופעות שלו למיוחדות במינן. דדון פרץ לתודעה הציבורית ב-2009, כאשר הוציא את אלבומו הראשון “אמיר דדון”, שכלל את […]

זמן קריאה: 2 דק'
20 באוקטובר
עמידה וישיבה
אמיר דדון מארח את מירי מסיקה – ירושלים
27 בנובמבר
ישיבה
אמיר דדון UNPLUGGED – היכל התרבות תל אביב
28 בנובמבר
ישיבה
אמיר דדון – הרצליה
23 בינואר
ישיבה
אמיר דדון – מופע חשמלי – ברנרוק